פענוח הצופן השיווקי
הספר מציג באופן נהיר ומרתק את החידושים האחרונים במדע קבלת החלטות
ורותם אותם לטובת שיווק וניהול מותגים יעיל ואפקטיבי .
הספר הוא נכס רב-ערך לאנשי שיווק ולכל מי שעוסק בפרסום , חקר שווקים או
מדיה . הספר יתרום גם לכל מי שמבקש להבין דפוסי חשיבה והנעה של בני
האדם : פוליטיקאים , מעצבי מדיניות , מעצבי מוצר , רגולטורים פיננסיים , ואנשי
עסקים מכל סוג .
“סוף סוף ספר שמפצח את הקוד לשיווק מוצלח , זהו ספר חובה לכל מי שבבעלותו מותג
שהוא מנסה למכור . בתור לקוחות של פיל בארדן אנו יודעים שהגישה שלו מבוססת על
המציאות העסקית והיא אכן מצליחה” – כריס בארו , סמנכ”ל לשיווק , ענקית התקשורת בריטיש טלקום (BT) .
“שילוב מושלם של רעיונות מדעיים מעמיקים עם תמונה ברורה של אופן תרומתם לעולם
השיווק” – קולין קמרר , פרופ’ לכלכלה התנהגותית , המכון הטכנולוגי של קליפורניה (קלטק) .
“ספר חובה למנהלי קריאייטיב ואסטרטגיה בחברות שיווק ופרסום” – מרגרט ג’ונסון , מנכ”לית משרד הפרסום
זוכה הפרסים Leagas Delaney .
“הספר מצליח להיות חדשני אך מעשי , ייחודי אך לא-מסובך . ספר הכרחי לכל מי שעוסק
בשיווק מסחרי” – ליסה הארדי , סמנכ”לית לשיווק , חברת הוויטמינים ותוספי המזון NBTY EUROPE .
פיל בארדן עוסק בשיווק ומיתוג מזה למעלה מ-25 שנה . הוא מילא
תפקידי מפתח בינלאומיים בחברות ענק כמו T-Mobile Unilever , Diageo
בשנים האחרונות החל ללמוד את תחום מדע קבלת החלטות וגילה עד כמה
הוא משמעותי לשיווק ולמיתוג מוצלחים . מומחיותו הייחודית היא היכולת לשלב
ניסיון רב שנים כאיש שיווק בכיר יחד עם ידע מעמיק במדע קבלת החלטות .
מאת : פיל בארדן
שנה : 2013
הוצאה : דיונון
סדרה :
עמודים : 230
מחיר : 49.99 (כולל משלוח)