חדשנות או למות
טום פיטרס – המבריק , המקורי והמעמיק בחשיבתו בתחום העסקים בימינו – מוטרד מאוד בזמן
האחרון .
בספרו חדשנות או למות הוא רוצה לשתף אותנו במחשבותיו .
עולם העסקים נמצא במצב של השתנות מתמדת , אומר פיטרס , מצב של תוהו ובוהו , שבו התחדשות
בלתי פוסקת היא אסטרטגיית ההישרדות היחידה – ליחיד ולארגון כאחד . טום פיטרס מציג
לפנינו ספר שימושי להישרדות – מעורר מחשבה ומעשי גם יחד – שנועד להפוך כל ארגון
למכונת התחדשות מתמדת .
ב-400 הסמינרים שניהל פיטרס בחמש השנים האחרונות , הוא בחן , ליטש והמציא מחדש את
השקפותיו בנוגע להתחדשות . עכשיו הוא מביא את הסמינרים האלה – ואת התלהבותו – לפני
הקורא , בספר שהוא ציון דרך . הספר נועד , כותב פיטרס , “להפחיד ולפקוח עיניים בעת ובעונה
אחת” .
בין ההבחנות התגליות שלו , אנו מוצאים :
כולנו מיכאלאנג’לו . הוא מראה כיצד להסב כל עובד לאיש עסקים במלוא מובן המלה .
כל ערך נובע משירות מקצועי . כיצד להפוך יחידות עסקיות נרפות למרכזים תוססים של
צבירת הון אינטלקטואלי .
המערכת היא הפתרון . כיצד להנהיג מערכות טובות – הרבה מעבר לדברים הבסיסיים והפשוטים .
טומי היפליגר יודע . בשוק צפוף ועמוס , בניית מותג חשובה הרבה יותר מאשר בעבר .
זה עולם של נשים . כיצד להיבנות מהעובדה שנשים קונות , ושנשים הן קנייניות של הרבה
יותר ממחצית ממוצרי הצריכה בעולם המערבי .
דברים קטנים הם הדברים היחידים . נוכח “מגפת הדמיון” הפוגעת בשוק אחר שוק , העיצוב
הוא לעתים קרובות הכלי הטוב ביותר לבידול בשירותים או בייצור .
סימני ההיכר של אגדת טופ פיטרס הם סקרנות שאינה יודעת שובע , אינטלקט חריף , זווית-ראייה
מעשית ויכולת מסתורית לעמוד על הרוחות המנשבות בעולם .
הספר מלהיב, מעורר .. ומעמיק . הוא נועד למוח , ללב ולנפש . הוא עשוי לשנות את פני
הארגון שלכם , את הקריירה שלכם , ואתכם .
טופ פטרס הוא מייסדה של קבוצת טופ פיטרס ומחברם של הספרים כיצד להצטיין בניהול (עם
רוברט ווטרמן) . הסמינר של טום פיטרס והמרדף אחרי ה-WOW ! (שני האחרונים יצאו לאור
בעברית בהוצאת מטר) .
מאת : טום פיטרס
שנה : 1998
הוצאה : מטר
סדרה :
עמודים : 514
מחיר : 39.99 (כולל משלוח)